2015. október 17., szombat

1.rész A nagy lehetőség

Én Schimdt Bence és 13 éves vagyok.Ez a történet arrol szo hogy let a tesóm Kendel a BTR-böl.A szereplök a végén lesznek meg találhatók.
Reggel a suliba:
Bence halotad ?-rohan hozám Reni a kérdésel
Mit kellet volna halanom?-kérdeztem visza
A BTR koncertröl!-válaszolt
Ja ami it lesz Tokajban.Arrol igen.VIP jegyem vanrá és arra gondoltam eljöhetnél velem?
Már mint randi?-kérdezte
Igen.-válaszoltam
IGEN és szerelmes vagyok beléd. -üvöltöte
Akkor 8 -ra ot vagyokérted.
*Reni szemszöge*
Végre randizok Bencével.Vajon mit vegyek fel?Mikkor ezt kimondtam kopogtak.
Nyitom.-mondta
Szia Reni.-köszönt a lány
Szia Andi.Mi a baj?-kérdeztem
Az hogy szakitotunk Tomival.
Jaj gyer be.
Te veled mi újság?-kérdezte
Randini megyek Bencével.
Hova mentek?
A BTR koncertre.
Ja.
*Bence szemszöge*
Mindjárt 8 elindulok.Oda értem kopogtam.
Nyitom.-jött ki a hang
Szia Reni gyönyörü vagy.
Szia Bence kösz.
Indulhatunk?-kérdeztem
 Igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése