2015. október 30., péntek

2.évad 6.rész Party Time!!! 1/2

Utána jött az eredmény hirdetés.
-Akik biztos tovább jutottak:Attila....Lila....Evi....Reni....Peti....Csilla....Lili....Klára....Kevin.Akinek a nevét most mondom az Finalista mert a szavazatok 90% rá jött az nem más mint..........................BENCE!!!!!-üvöltötte a műszőrvezető 
Sokkot kaptam mindenki letámadott és felemelve vitek le a színpadról sora jöttek a gratulációk.Azt se vetem észre hogy mi folyik a hátam mögött. a kiesetek csak ere eszméltem fel.
-Kiesetek hogy hogy?!?!?!-kérdeztem kiakadva
-Dupla kiesés van ettől az évadtól.-Mondta egyszerre Joss és Jack.
-Sajnálom.-mondtam
-Nem a te hibád.-mondta Joss-De gratu a Fináléhoz.
-Köszi de meek haza sziasztok-köszöntem
-Szia.-halottam összhangba a választ.

*Másnap reggel*

-Jó reggel ki Finalistám.-jött Kendall oda hozzám és ölelt meg.
-Jó reggelt.-ásitotam egy nagyot
-Mit csinálsz ma?-kaptam a kérdését
-Ma tudunk beszélni.-mondta miközben elvetem előle a piritóst.
-Hé az az enyém.-nyavalygott Kendall
-Már az enyém.- mondtam és bele haraptam a pirítósba.Utána mind ketten el kezdtünk röhögni.
-Este buliz hatnánk.-vetetem fel az ötletet mibe Kendall könnyen belement.
-Felőlem át hívom a többieket.-mondta Kendall

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése