2015. október 17., szombat

3.rész A titok

Másnap reggel
-Anya.-kiáltatom
-Igen Bence?
-Hol van a telóm?
-Már megint el hagytad?
-Úgy néz ki.
-Akkor gyere hívjuk fel a számod.
-Jó.
A telefon beszélget:
-Igen.Ki az?-hallottam egy ismerős hangot
-Szia Kendell én vagyok az Bence.
-Akkor ez a te telód.
-Igen.Folyton ez van.
-Majd ma téren oda adom 11:00-kor.
-Jó addig is Cső.-köszöntem el
-Szevasz.-köszönt ő is.
Lettetem.
-Anya meg van a telóm.
-És hol van?
-Ott maradt Kendellnél.
-Bence beszélnünk kell.-szolt anya
-Megyek.-kiáltatom
-Bence már elég nagy vagy hogy meg tud az igazságot.
-Milyen igazságot?-kérdeztem aggódva.
-Azt hogy örökbe fogadtunk.
-Mi!-üvöltve rohantam a szobámba
Rá néztem az órámra.
-10 óra ideje készülnöm.-mondat
Átöltöztem és elindultam amikor anya oda jött hozzám.
-Mit akarsz?-kérdeztem flegmán
-Hova mész?
-Tokajba.
-15:00-ra gyere jön az igazi családod.
-Jó.
Tokajban 
-Szia Reni.-köszöntem neki
-Szia Bence.Mi a baj?
-Szemi......csak.
-Csak mi?-kérdezte
-Örökbe lettem fogadva.-mondtam már sírva.
Oda jöttek a többiek is.
-Sziasztok.-köszöntünk egyszer.
-Mi a baj?-kérdezték a többiek.
-Az hogy ma megtudtam azt hogy örökbe lettem fogadva.
Ekkor meg csörrent Kendell telója és elment.Addig a többiek vigasztaltak. Vissza jött Kendell és folyattam a mondandómat.
-És ma jönnek az igazi családom. Kendell amúgy vissza kaphatnám a telóm?- kérdeztem már röhögve.
-Itt van.-majd ide dobta a kezembe a telefonom.
Eltelt gyorsan az idő.Haza mentem felmentem  a szobámba utánam jött "anya".
-Bence bejöhetek- halottam kintről
-Igen.-mondta
-Mindjárt itt lesznek a szüleid.
-Jó.Kérdezhetek valamit?
-Igen.-mondta
-Hol laknak a szüleim?
-Los Angeles.-mondta majd kiment.
Kicsivel később kopogtak.
-Nyitom.-kiabáltam.
Megláttam hogy kik álltak az ajtóban sokkot kaptam......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése