2015. október 17., szombat

8.rész A titkok tára ki tárul

Fejkeltem még a fiuk aludta felöltöztem és fel néztem face-re.Úgy 9-kor felkeltek a többiek lementünk reggelezni.Én hamar be felyeztem az evést és felmetem.Bekapcsoltam a leptopom pont akkor hívtak a Skype-on Reni volt az.Beszélgetés:
-Szia Reni.
-Szia Bence.El akkorok mondani valamit.
-Mondjad.
-Én m....meg....csa..csaltalak.
-Mi van.És kivel?
-Janival.
-Az őselenségemel.
-Igen.
-Akkor legyetek bodogok.
-Ne várj....Denem hagytam hogy be fejeze és letetem.A fejem bele nyomtam a párnába.Pont akkor jöt be Kendall.
-Bence beszélnünk kell.
-A tegnapi esetről?
-Igen pontosan Katiről.Mit szólsz hozzá?
-Nem zavar de ő hol volt mikkor jőtek anyáék és hány éves?
-Tábborba és ő az ikkred.
-Ikkrem!!!!
-Igen.
-Jó nem baj.
Volt már dél elmentünk ebédelni.Fel mentünk a szobába és elkezdtünk készülni a koncertre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése