2015. október 17., szombat

4.rész A nagy meglepetés

-Szia nem rád számitottam.
-Szia zavarok?-kérdezte a lány
-Nem zavar soha Andi.
-Hallottam Renitől ami történt.
-Igen kicsit sokkolt de már egy kicsit feldolgoztam-hazudtam egy nagyot
-Elszeretnék mondani neked valamit?
-Mi lenne az.
-Ez.
Mihelyt ki mondta és utána meg csókolt.Én meg eltoltam magamtól.
-De én nem szeretlek.
-D régebben szerettél.-mondta kétségbe esve
-Az akkor volt.Most Renit szeretem.
Ezt ki mondta megláttam az ajtóba Renit. Oda rohantam hozzá és meg csókoltam.
-Szeretlek.-súgtam a fülébe
-Én is téged.-súgta vissza-De akkor is megtépem ezt a k**vát!-kiabálta és rámutatott Andira.
-Nem éri meg.-mondtam neki és lefogtam
-Engedj el.-kiabálta
-Mihelyt Andi elmegy.-mondtam-Süket vagy vagy csak hülye meny el
És elment. Ellengetem Renit és leült.A kanapéra 10 percet beszélgetünk utána elindult haza.
-16 óra.Hol lehetnek már a szüleim?-kérdeztem magamba.
Mikkor kopogtak. Felálltam és kinyitottam az ajtót a szüleim voltak és a testvérem(?).
-Kendell.-döbbentem le.
-Bence te lenél a tesóm.-mondta
-Ti e.-mondtam boldogan
-Ja meg el hozatta magával a szerelmét.-jelentet ki Kendell
-Nem a barátnőmet.-pontosítottam
-De meddig lesztek?-kérdeztem anyuékat.
-Hát mi Szombaton megyünk vissza.
-Én is?-kérdeztem szomorúan
-Igen.de mért nem örülsz,
-Itt van az öszesz barátom meg a barátnőm.
-Nyáron majd leszel itt.De ha Kendell bele megy el mehetsz vele kárpótlásul a turné
további részére.
-Kendell.-néztem rá boci szemekkel.
-Gyere tesó.
-Köszi.-kiabáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése