2015. október 23., péntek

2.évad 2.rész Te szemét én bíztam benned

*Másnap reggel*

-Jó reggelt. Mi van reggelinek?-kérdeztem álmosan
-Jó reggelt Bence.-köszöntek egy szere
-Palacsinta.-Mondta Logan
-Az jó.De Kendall hol van?-kérdeztem miközben le ültem reggelizni
-Nem tudom.Tán valakiért kiment a reptére.-mondta Jamse
-Ki ért?-kérdeztem
-Nem tudom

*1 órával később*

-Megjöttünk!-kiabált Kendall és én kirohantam mikor megláttam hogy kik van mellette tátva maradt a szám.
-Domi,Zoli,Zsolti,Roland ti hogy hogy itt?-akadtam ki
-Mi van nem örülsz nekünk?-kérdezte Zoli
-De mindjárt beszélünk csak át hívom Andid.
-Ki az a Andi?-Kérdezte Zsolti és Roli
-Mind járt meg tudjátok.-mondtam és elkezdtem tárcázni

*Telefon beszélgetés*

(Bence piros Andi kék)

-Szia csicsám..
-Szia szívem.
-Át tudsz jönni?
-Igen de miért?
-Majd meg látod.
-Jó 5 perc és ott vagyok.

*Telefon beszélgetés vége*

Andi pontosan betartotta az ígéretét. 5 perc múlva kopogtak.
-Szia.-csókoltam meg
-Szia.-köszönt Andi
-Gyere be.-mondtam
-Zsolti,Roli.-sikította Andi és rohant oda megölelni őket.
-Andi.-kiabált Roli és Zsolti
-Na ha meg volt az üdvözlés akkor mondjátok már el hogy mért vagytok itt.
-Ide költözünk.-kiabálta Zolika
-Az jó amit meg én akartam mondani én és Andi járunk.
-De mi van Renivel?-kérdezte Roland.
-Ő egy hazug k**va eljöttem és egyből megcsalt.-mondta kiakadva.
-Bence indulnunk kel a stúdiódba.El jössz?-kérdezte James
-Igen. Andi elmegyünk este randizni?-kérdeztem a szerelmem
-Igen este 7-kor jó neked?-válaszolt
-Nekem megfelel.-mondtam és elindultam a srácokkal.

*Este 7-kor*
Elindultam Andihoz de mikkor megláttam hogy Rolandal csókolózik felszökött bennem a pumpa.
-Te szemét én bíztam benned!-kiáltottam el magam földhöz vágta a virágot és neki támadta de már a többire nem emlékeztem.Egy szobába ébredtem felettem sok orvos rohangált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése