2015. október 17., szombat

2.rész A koncert

Oda értünk úgy 10 perc allat.
-Bence,Reni!-kiabált oda nekünk Lili
-Szia Lili.-köszöntünk egyszere
-Ti hogy hogy együt?-kérdezte
-Randizunk.-válaszoltam
-VIP jegyeitek van.Honan szereztetd?
-Kell van még egy.
-Igen.
-Tesék.
-Kösz de menyünk be.
Bementünk el kezdődőt a koncert.Az 5. szám után jött a Worldwide.Letjötek a fiuk Kendell:Renit válastota James pedig Lilit.Felmentek ellénekelték lejötek a lányok nyagyonboldogok voltak.Lement a koncert.Bementünk a szin falak mögöt a Lányok el mentek Jamsel beszélni.Kendell oda jöt hozzám beszélni.
-Szevas.-köszön lazán
-Cső.
-Igaz Bence.
-Igen.
-Reni meg Lilimondta hogy tőled kapták a VIP jegyet.
-Igy igaz.
-Melyik a szerencés lány?-kérdezte
-Reni.-válaszoltam
-Aha na de már jönnek ide a tőbiek.
-Szevasztok.-köszöntünk nekik
-Sziastok.köszöntek visza
-Reni ő a szerencés ...?-kérdezte James
-Bence és igen.-válaszoltiom
-Medig lesztek it?-kérdezte Reni
-1 hétig.-felelte Logan
-Találkozhatnánk még.-mondtam
-Jó holnap a téren.-mondta Carlos
-Na csajok menünk kell.-mondtam
-Sziastok.-könönrtek
-Sziastok.köszöntünk visza
El köszöntem a lányoktol és haza mentem.Othon anya várt.
-Szia anya.
-Szia Bence beszélnünk kell.
-Majd holnap beszélünk mert fárad vaok.
-Jó jó éjszakát.
-Nekedis.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése