2015. október 17., szombat

2.évad 1.rész Új szerelem és Palm Woods

Ellindultunk oda értünkés ki nyitoták azajtót le sokkolt amit látam.
-Te hogy kerülsz ide Andi.
-Apám egy meg beszélésen vanit utána megyünk LA-be.
-Már megint át helyezték?
-Igen de te hogy hogyit?
-Logant kérdezt?
-Logan?
-Akkor te vagy az unoka tesóm.
-Unokatesóm vagy.
-Igen kicsim.-jelemt meg Andi apja
-Juhú.
Elkezdtünk beszélgetni.És későb visza mentünk a hotellbe.Becsomagoltunk mert megyunk tovább holnap.
*3 hónapal később*
Ma megyünk haza a Palm Wodsba mert anya megengete hogy a fiukal lakjak.Legfejeb a szivemel többet találkozunk.Igen Andial együt vagyunk kéthónapja.De mindjárt ott vagyunk a Palm Wodsba.
-Sziaztok.-uvölltöte mindenki és andi le rohantle.
-Andi szájle hadmutatkozak be.
-Jól van szivi.
-Sziasztok én Bence vagyok Kendall tesója.
-Szia sokat halotunk rólad.-jötek oda hozám  Camiel,Jo,Alexa és Luch.
-Szasztok én is rolatok.
-Igen tudjuk.
-Menem kell mert hív Kendall sziasztok.
-Szia
Felmentünk ki pakoltunk és én lefeküdtem piheni mert késő van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése