2015. október 17., szombat

7.rész Londoni kémkedés 2/2

*Kendall szemszöge*
-Na ebbe most Bence is bele keveredik.-mondtam idegesen.
-Igen.-mondta egyszere James és Logen.
-Mind járt ott vagyunk.-mondta Jamse
-Igen.Már itt is vagyunk.-jelentetem ki
*Bence szemszöge*
Meg jötek a fiuk végre.Elmonták nekik is a feladatot.És ide adták a fegy vereket az a lényeg
hogy Moon viszatért és meg kel álitanuk.Elindultunk de még engem a kémek nem engedtek
el.
-Uttolérlek titeket.-mondtam és elmetek
10 perc mulva elengedtek.Engedtek engem is De kint meglöt mun embere kábitó pisztojal és el aludtam.Mikkor fel keltem egy kasztélyban találtam magam.Mikkor egy képernyön meglátam a töbieket.
*Kendall szemszöge*
Mikkor meg látuk hogy elfogta Bencét elkezdtem.
-Ne ne....múltkor Katit most Bencét.-mondtam ki akadva.
Muhha röhögöt Moon.
-Tudjátok mi a feltétel a bitels a drágalátos "hercegedért".Moon kiszált.-és letete.
-Nem hiszemel.Hogy sikerült el fognia Bencét?-Mondta Los.
-Örrült ez a Moon.
*Bence szemszöge*
Van egy hugom kérdeztem?.Kérdeztem magamba.Na de inkább hagyuk most az a fő hogy élve kijusam.
-Mitakar már megint Moon?-kérdeztem mérgesen
-Azt mint a múltkor.
-De nem......-nem tudtam befejezni a mondatom mert a fiuk betopantak.Los elkábitota hátúrol Moont.Kendall ki szabaditot és elkábitotuk a többi szegédétés.Lecsuktuk Moont és az embereit.Visza mentünk fáradtan a hotelba és mindenki le fekud aludni.Én aludtam el a legnehezeben még 1 óráig folgolódtam igyaludatm el.De tudtam hogy holnap sok mindent kell meg beszélni holnapi nap folyamán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése