2015. október 17., szombat

6.rész Londoni kémkedés 2/1

A repülő gépen ara keltem hogy Kendall lökdös.
-Mi van? néztem rá mérgesen
-Mindjárrt leszálunk.
-Ja kösz hogy szoltál.
Leszáltunk a gépröl fel vetük a csomagokat és mentünk a hotelbe.
A hotelben:
-Bence el menyünk várost nézni.-kérdezte Los
-Aha mehetünk.
-Jó 10 perc mulva indulunk.
-Ok.-kiabáltam utána.
10 percel késóbb.
-Indulhatunk?-kérdeztem Lost
-Aha.-jöt a válasz
Kijöt Lost elkapot a röhögö görcs.
-Min röhögs.-kérdezte.
-A ruhádon.
-Rajongók elen van.
-Ja jogos.
-Az.
Elmentünk a Big Ben-hez.Meg egy parkba ahol Los lebukot.És a rajongók létámadták.
Mindenki azt kérdezte hogy ki vagyok én.Amire Los csak anyit felelt hogy a koncerten meg tudjátok.Én nagy szemekel rá néztem.
-Mi az hogy akoncerten majd meg tudják.
-Majd te is akkor meg tudod.
-Jó.-mondtam félve.
Enyire emléksem többre nem mikkor felkeltem egy garázs szerübe voltunk.
-Mi történ és mért fáj a fejem?-kérdeztem
-Elraboltak minket.
-Mi van!!!!!!!!!!-mondtam kiakadva.
*Kendall szemszöge*
-Hol vanak már ezek este 10 óra-mondta idegesen felalá járkálva.
-Nyugi Kendall nem lesz az mint múltkor.-mondta Jamse.
-Ja remény kedjünk de tán Los elvite a telóját.
-Igen el vite.-mondta Logen.
-Fel hÍvom.-mondta James.
-Jó de gyorsan.-montam.
*Bence szemszöge*
-Los szerinted most milesz.
-Nem tudom.-mondta mikkor belépet két kém.
-Jó estét Mr.Carlos.
-Jó estét.Soljak a töbieknek?-kérdezte
-Igen.-mondta az egyik ember.
Akkor meg csörent Los Telefonja.
-Szrácsok gyertek kém úgy.
-Már megint.Megyünk.Küld üzibe a címet.
-Küldöm.-mondróta és letete.
-Mijen kém ügy?-kérdeztem feszülten
-Uram most ebb önekis kel segitenije.
-Mi!-akadtam ki
Utána el magyaráztak mindem és afeladatom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése