2015. október 17., szombat

5.rész Búcsú és indulás Londonba

Jó gyorsan eltelt a hét ma indulunk el a többi turné állomásra. Mindenkitől elbúcsúztat és meg beszéltük hogy a szünetekben el jövök látogatóba. Felszálltunk a vonatra és elindultunk az út közben elkezdet zenét hallgatni. Mikkor bekapcsoltam a zenét akkor betoppantak a fiuk és leültek mellém 2 csoportban.
-Min veszekedtek?-tetem fel a kérdést
-Azon hogy mi lesz a Szerelmesedel meg veled.-mondta Carlos
-Mért nem tőlem kérdeztétek meg.
-Azért jöttünk.-vágták rá egyesre
-Jó elmondom.-mondtam gúnyosan-Na én meg Reni nem szakítótűnk. Távkacsólatba fojtatjuk.
-Mondtuk.-kiabálta Kendell és Jamse
-De nem félsz hogy megcsal?-kérdezte Logan
-De egy kicsit félek.-hazudtam
-Hazudol.-vágta rá Logan. Ezután a Jemas Carlos és Kendell kiment.
-Jó hazudtam de rohadtul félek.-mondtam
-Ne félj ha jössz Ősszel és nem-lesz mással akkor  bizhatol benne.
Én meg köszöntem a jó tanácsot és kiment én meg el aludtam.
*Kendell szemszöge*
Bence el aludt és be takartam 2 óra múlva Pesten vagyunk had aludjon addig.Mert utána megyünk a reptére és utazunk Londonba. Kimentem a fülkéből a  többiek Nerfel játszottak én is beszálltam egy órán át játszottunk. Mikkor felkelt Bence el mondat neki hogy mi a következő állomás.
*Bence szemszöge*
 El szem hogy Londonba megyünk.Be értünk a reptére a keletitől 30 percre volt. Megvettük a jeget és félórát vártunk a gépre.Mikor meghalótűk a hangőszbemondóból meg hallottuk hogy. Kezdjék meg a Londonba tartó gépre a felszállást. Így volt az ülésrend:
1. Kendel és én
2. James és Carols
3. Logan és Gutávó (a fiuk menedzser)
A következőrésben benne lesz az út többi része.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése