2015. október 26., hétfő

2.évad 3. rész Vita

Meg tudtam hogy mért kerültem kórházba Andi leütött egy serpenyővel de már az nap haza mehettem. Otthon be hívtam a szobámba Kendallt.
-Kendall gyere beszélni szeretnék veled négy szem közt.-szóltam oda Kendallhez
-Megyek.-szolt kedvesen
-Na amiről beszélni akartam veled......-kezdtem el mondani de el csuklott a hangom
-Na nyögd már ki.-szolt idegesen
-H..ha..haza szeretnék költözni Magyarországba.-mondtam félénk hangon
-De mért?-kérdezte és kirontat én meg eldűltem de nem tudtam sokáig piheni mert Logen rontott be és elkezdet velem üvöltözni
-Mi a faszom ütőt beléd!?Mért akarsz elmenni?-jött oda és meg ütött
-Mi a bajod te elmebeteg!!!-üvöltöttem és elrohantam otthonról
-Bence.-rohant utánam és utolért
-Mi van jöttél agyon verni.-üvöltöttem
-Nem bocsánatot szeretnék kérni.-jött oda és ölelt meg
-Engedj el.-elengedett és vissza rohantam a szobámba és be zárkóztam.El kezdtem  bepakolni a bőröndbe már meg volt a jegyem a repülőre.
-Bence engedj be.-dörömbölt az ajtómon Carlos.Be engedtem.
-Mit akarsz?.-kérdeztem idegesen
-Azt hogy mi a bajod és minek a bőrönd?-kérdezte furán nézve.
-Majd meg tudod de hagynál aludni.-zavartam ki a szobából és lefeküdtem aludni.

*Másnap reggel*

Csak James ült a konyhába.
-Jó reggelt James.-ültem le mellé.
-Jó reggelt.-köszönt ő is és reggelit adott közbe
-A többiek?-kérdeztem miközben ettem.
-A stúdióba vannak de indulok én is.Szia.-köszönt és puszilt meg
-Szia.-köszöntem.Elkezdtem készülődni és írtam egy levelet mielőtt elindultam a reptére.


Sziasztok
Bocsánat hogy így búcsúzom.
Most mikkor ezt olvassátok én egy Magyarországba
tartó gépen ülök. Sok volt ez nekem ami mostanában történ
úgy hogy nem miattatok.De egy kétszó búcsú szó:
Logan: nem haragszom rád
James: jó fej vagy és jól főzöl
Carlos: bocs hogy rád üvöltöttem tegnap sajnálom
Kendall: jó testvér vagy és hiányozni fogsz
Szeretlek titeket és mind hiányozni fogtok
XOXO Bence


*Kendall szemszöge*

Mikkor haza értem és bementünk csak egy levelet találtam és elkezdem kiabálni.
-Fiúk gyertek.-kiabáltam
-Mi van.-és jöttek oda
Elkezdtem a levelet olvasni:
Sziasztok
Bocsánat hogy így búcsúzom.
Most mikkor ezt olvassátok én egy Magyarországba
tartó gépen ülök. Sok volt ez nekem ami mostanában történ
úgy hogy nem miattatok. De egy kétszó búcsú szó:
Logan: nem haragszom rád
James: jó fej vagy és jól főzöl
Carlos: bocs hogy rád üvöltöttem tegnap sajnálom
Kendall: jó testvér vagy és hiányozni fogsz
Szeretlek titeket és mind hiányozni fogtok
XOXO Bence
Mi helyt befejeztem elájultam. Már a szobámba keltem.

*Carlos szemszöge*

-Kendall jól vagy?-kérdeztem.
-Bence te vagy az?-kérdezte aggódva.
-Nem. Én Carlos vagyok.-mondtam és ekkor Kendall elájult.
-Logan hívj mentőt!-üvöltöttem.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése