2015. október 17., szombat

9.rész Találkozás egy régi ismerősel

Ellindultunk a koncertre de mihelyt ki léptünk a hottelbol a paparadzik letámadtak minket.
Ezzek a kérdézek voltakk a leggyakoribak: Ki ez a fiu?,Mit kersek velük itt?De az utólsón még énis megdöbentem.Ami ez volt:Igaze hogy a magyar youtube stár Renit dobta?De erre megis volt a válaszom.
-Igen dobtam mert meg csalt.Meg hogy mit keresek itt azt hogy Kendall testvére vagyok.Szrácok menyuünk mert el készünk.
-Bence ezt nemkelet volna modani.-mondta Los
-Nem érdekel száljanak le rólam!-üvöltötem idegesen
-Jó nyugodj meg.-mondta Kendall
10 percel később már a koncert hely szinén készülődtek a fiuk.Volt még 5 pec a koncrertig addig beszélgetünk.Ellkezdőtöd a koncert.A Worldwide jöt de 5 szék helyet 6-ot rakta ki.
-Most követ kezik a Worldwide de nem csak egy lányt ha nem egy fiu is fent lesz.-mondta Jamse
-Az a fiu nem más mint a tesóm Bence.Gyere fel Bence a szinpadra.-mondta Kendall
fel mente meg egy Ági nevülyányt hívtak fel.IsmerŐs voltaz arca és VIP jegye volt.Végelet a koncertnek a szinfalak mögöt ösze futotam Ágival.
-Szia Bence.-Köszönt
-Szia ismerlek?-kérdezte
-Nem is mers meg Boós Ági a Tokaji Sulibol.
-Ja Ági.Milet veled olyan hírtelen eltüntél a sulibol?
 -Ja zene suliba kaotam ösztöndíj és elfogatam.Te hogy hogy itt?
-Kendall a tesóm.Na de mi megyünk Szia.
-Szia.
Másnap
-Bence itt lakik az uncsitesóm el kisérszhozzá?-Kérdezte Logan
-Igen.
Ellindultunk oda értünkés ki nyitoták azajtót le sokkolt amit látam.
-Te hogy kerülsz ide......

Ezel a részl zárom az első évadot de hamarosan kezdődik a második évad.Addig legyetek jók.Bence

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése