2015. október 27., kedd

2.évad 4.rész A szavaknak hatalma van


Előző rész tartalmából

*Bence szemszöge*

-Kendall gyere beszélni szeretnék veled négy szem közt.-szóltam oda Kendallhez
-Megyek.-szolt kedvesen
-Na amiről beszélni akartam veled......-kezdtem el mondani de el csuklott a hangom
-Na nyögd már ki.-szolt idegesen
-H..ha..haza szeretnék költözni Magyarországba.-mondtam félénk hangon
-De mért?-kérdezte és kirontott én meg eldűltem de nem tudtam sokáig piheni mert Logen rontott be és elkezdet velem üvöltözni
-Mi a faszom ütőt beléd!?Mért akarsz elmenni?-jött oda és meg ütött
-Mi a bajod te elmebeteg!!!-üvöltöttem és elrohantam otthonról

*Kendall szemszöge*

Elkezdtem a levelet olvasni:
Sziasztok
Bocsánat hogy így búcsúzom.
Most mikkor ezt olvassátok én egy Magyarországba
tartó gépen ülök. Sok volt ez nekem ami mostanában történ
úgy hogy nem miattatok. De egy kétszó búcsú szó:
Logan: nem haragszom rád
James: jó fej vagy és jól főzöl
Carlos: bocs hogy rád üvöltöttem tegnap sajnálom
Kendall: jó testvér vagy és hiányozni fogsz
Szeretlek titeket és mind hiányozni fogtok
XOXO Bence
Mi helyt befejeztem elájultam. Már a szobámba keltem.

*Carlos szemszöge*

-Kendall jól vagy?-kérdeztem.
-Bence te vagy az?-kérdezte aggódva.
-Nem. Én Carlos vagyok.-mondtam és ekkor Kendall elájult.
-Logan hívj mentőt!-üvöltöttem.

Folyt.köv.

-Carlos nyugodj meg.-jött oda James
-Te írj egy sms-t Bencének.-mondtam sírást vissza tartva
-Rendben.-válaszolta
-Carlos meg jött a mentő enged el Kendallt.-szólt Logan
-Rendben.-mondtam és elengedtem.
-Uram bejön velünk?-kérdezte a mentős
-Igen.-válaszoltam.

*Bence szemszöge*

A repülőtéren voltam mikkor Jamestöl jött egy sms. Megnyitottam (kék James Bence piros)

Szia Bence. Kendallt kórházba vitték.

Mi van. Gyere ki értem EGYEDÜL a reptére.

5 perc és ott vagyok.

Nem hazudott 5 perc alatt ki is ért.De nem egyedül.
-Azt mondtam hogy egyedül gyere.-mondtam beszállás közben.
-Jól van na most ezen fogtok veszekedni?-kérdezte Logan
-Nem.-mondtam a kórházig mindenki csendbe volt
-Megérkeztünk.-szolt James
-Végre.-mondtam befele menet.
-Elnézést hol találjuk Kendall Schmidtet.-Kérdezte Logan
-2 emelet 5-ös ajtó.-válaszolt a nő.Felmentünk.
-Bence te hogy kerülsz ide?-kérdezte Carlos
-Egy vihar miatt nem indult el a gép.-válaszoltam.Pont akkor jött ki az orvos.
-Önök Kendall hozzátartozói?-kérdezte az orvos
-Igen testvére vagyok.-válaszoltam
-Renden belehet hozzá meni de csak egy ember.-mondta az orvos
-Én megyek be.-mondta Logan
-Logan Bence menyjen be inkább.-mondta Carlos
-Igazad van Carlos.-mondta lehajtott fejel Logan
Bementem a kórterembe.
-Szia Kendall.-köszöntem
-Szia Bence azt hitem elmentél.-köszönt
-Nem sikerült elindulnunk a gépel mert vihar volt.-mondtam és megvakartam a fejem.
-Aha.Gyere ülj le.-mutatott maga mellé.
-Rendben.Mit mondott az orvos?-kérdeztem.
-Azt hogy depressziós lestem.És......-nem hagytam hogy befejezze.
-Miattam.De meg tanultam hogy a szavaknak hatalma van.-mondtam és eldőltem mellette.
-Remélem is de pihenyél mert még ma estére benntartanak.-mondta
-Be hívjam a többieket?-kérdeztem.
-Igen.-kaptam a választ és ki szóltam a többieknek.
-Fiuk bejöhetek.-mondtam.
-Megyünk.-mondta James
Bejöttek én meg befeküdtem a kanapéba és elaludtam.

Arra keltem hogy Logan rám ül.
-Logan szájal le rólam!!!-üvöltöttem-Így szoktátok az embert felkölteni?-kérdeztem torzonborz fejel.
-Igen.-röhögött mind a négy és mind kapott egy tockost.
-Auh!-kiáltat fel Logan mint egy lány.
-Na ha le rendeztétek indulhatunk?-kérdezte Kendall
-Igen.-mondtam

*1 héttel később*

Ma indulok haza. Kendall teljesen felépült a depresszióból.Meg beszéltük hogy mért döntöttem így és meg beszéltük hogy pár hónap múlva vissza jövök. Loganel kibékültem és szakítottam Andival.
-Be jöhetek?-kérdezte Los.
-Igen.-mondta mi közbe pakoltam a böröndbe.
-Tudod hogy mindenkinek hiányozni fogsz?-kérdezte mi közbe rácsapott a lábamra.
-1. Áuhh 2. Tudom.-mondtam.
-Indulhatunk.-kérdezte Kendall
-Igen.-mondtam. 10 perc alatt ki értünk a reptére. Kendall és James feladta a csomagokat.Mikkor meg szólalt a hangos be mondó hogy kezdjük meg a be sálászt.-
-Na itt a búcsú.-mindenkit meg öleltem és elköszöntem még párszor hátranéztem és egy könycsep le gördült a szememen de le is töröltem.


Lécives lájkoljátok ezt az oldalt hogy ha meg akkartok tudni pár klissza titkot.Link:https://www.facebook.com/Egy-%C3%81lom-Kezdete-158367001180167/
XOXO Bence

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése